درمان را از سال جدید شروع کردم در۲۷
فروردین برای ویزیت و سونو رفتم که برام عمل هیستروسکوپی نوشت دو روز دیگه رفتم ۲۹فروردین که سرم و قرص قبل عمل را داد و ۱اردیبهشت رفتم برای عمل و یه عالمه قرص ضد عفونت داده بود بعد ۷اردیبهشت رفتم جواب پاتو لوژی رو بردم بعد آمپول لوپرومر دوتا داده که گفت دوز اول و دوز دوم را میزنی با فاصله ۲۸ روز و دوباره ۲۸ روز میگذره میایی بعد حساب کردن و تاریخش رسید رفتم برای سونو که ۴ تیر بود دزولست داد ۲۱ تا بعد چنتا لاکتوفم و فمی لاکت و قرص پردنیزولون گفتش بعد روز دوم پری میایی بعدش ۲۸تیر رفتم برای سونو که یه عالمه قرص آمپول هارین و پماد داده بود و ویتامین دی و فولی کول که باید مصرف کنم و گفت هفتم مرداد دوباره بیایی تا سونو کنم .خدا به همه کمک کنه و من هم در بینشون.پروسه ی سختیه اونایی که تحت درمان از طریق انتقال جنین هستن کاملا آشنا هستند. دل نوشته...
ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: يکشنبه 7 مرداد 1403 ساعت: 11:51